1. OBJEDNÁVKA

1.1 POTREBUJEM SI OTVORIŤ ÚČET, ABY STE U VÁS NAKUPOVALI?

Nie, nemusíte. Kedykoľvek môžete nakupovať a platiť ako hosť.

Ak si u nás vytvoríte účet, umožní vám to objednávať bez toho, aby ste museli zadávať svoje údaje pri každom nákupe u nás. Môžete sa zaregistrovať hneď teraz, alebo môžete začať nakupovať a vytvoriť si účet predtým, ako zaplatíte na stránke nákupného košíka.

1.2 AKO MÔŽEM /VYTVORIŤ ÚČET?

Kliknite na „Prihlásiť sa/Registrovať“ a následne na „Vytvoriť účet“ a vyplňte svoje osobné údaje.

1.3 AKO OBJEDNAM?

Nakupujte požadované položky a pridajte ich do nákupného košíka. Po dokončení môžete prejsť do nákupného košíka a zaplatiť. Pred potvrdením nákupov a platby skontrolujte a uistite sa, že sú všetky informácie správne.

1.4 AKO PLATÍM ZA OBJEDNÁVKY?

Podporujeme spôsob platby: Paypal

1.5 MÔŽEM ZMENIŤ A ZRUŠIŤ OBJEDNÁVKU?

Po zadaní objednávky nemôžeme, žiaľ, zrušiť. To nám umožní efektívne zabaliť vaše objednávky a minimalizovať chyby. Pred zadaním objednávky sa odporúča skontrolovať.

1.6 MÁM ZĽAVOVÝ KÓD, AKO HO MÔŽEM POUŽIŤ?

Zadajte kód kupónu do poľa „Kód kupónu“ a kliknite na „Pridať“ na stránke nákupného košíka predtým, než budete pokračovať v pokladni. Upozorňujeme, že nemôžeme manuálne použiť kód kupónu na vašu objednávku, ak ste ho nezadali pri platbe. Pred potvrdením nákupu sa prosím uistite, že sú všetky informácie správne.

1.7 AKO SA DOZVIEM, ČI JE MOJA OBJEDNÁVKA POTVRDENÁ?

Po zadaní objednávky od nás dostanete e-mail s potvrdením, že vaše objednávky boli prijaté. Upozorňujeme však, že objednávky budú odoslané až po schválení vašej platby a overení fakturačnej a dodacej adresy. Prípadne si môžete skontrolovať stav svojej objednávky v časti „Môj účet“, ak ste registrovaný používateľ.

2. DOPRAVA A DORUČENIE

2.1 KEDY BUDE MOJE OBJEDNÁVKA SPRACOVANÁ?

Všetky objednávky budú spracované do 2 pracovných dní, okrem víkendov a štátnych sviatkov.

2.2 AKO DLHO BUDE TRVAŤ, kým DOSTANEM OBJEDNÁVKU?

Dodacia lehota "Slovenská pošta" je približne 12 – 15 pracovných dní, dodacia lehota "DHL" je približne 7 – 10 pracovných dní.

2.3 AKO MÔŽEM SLEDOVAŤ DORUČENIE?

Sledovacie číslo vám pošleme e-mailom, zvyčajne po odoslaní vašej objednávky.
E-mailom vám pošleme sledovacie číslo, môžete ho použiť na kontrolu informácií o sledovaní položky na webovej lokalite expresného sledovania, ktorú poznáte, alebo na kontrolu informácií o vašej objednávke na našej webovej stránke >> Sledovanie objednávok

2.4 AKÉ SÚ DOPRAVNÉ POPLATKY?
Slovenská pošta: 12-15 pracovných dní
Všetky objednávky sú odoslané s dopravou zdarma
0,00€
DHL: 7-10 pracovných dní
Všetky objednávky boli odoslané za 10,67€
10,67€

2.5 MÔŽEM ZMENIŤ DODACÍ ADRESU PO POTVRDENÍ OBJEDNÁVKY?

Bohužiaľ, po potvrdení objednávky nemôžeme presmerovať objednávky. Preto sa uistite, že ste uviedli správnu dodaciu adresu.

2.6 V OBJEDNÁVKE CHYBÁ POLOŽKA, ČO MÁM ROBIŤ?

Ospravedlňujeme sa za zaslanie neúplnej objednávky. Kontaktujte náš tím starostlivosti o zákazníkov a my sa vám ozveme hneď, ako to bude možné.

2.7 DOSTAL SOM VADNÝ POLOŽK, ČO MÁM ROBIŤ?

Ospravedlňujeme sa, ak ste od nás dostali chybnú položku. Kontaktujte náš tím starostlivosti o zákazníkov so snímkou ​​produktu a my sa vám ozveme hneď, ako to bude možné.

2.8 DOSTALA SOM NESPRÁVNA POLOŽKA, ČO MÁM ROBIŤ?

Ospravedlňujeme sa, že sme vám poslali nesprávnu položku. Kontaktujte náš tím starostlivosti o zákazníkov a my sa vám ozveme hneď, ako to bude možné.

2.9 NEDOSTAL SOM BALÍČEK, ČO MÁM ROBIŤ?

Ak balík nedostanete do 30 dní, pošlite e-mail nášmu tímu starostlivosti o zákazníkov a my vám s tým pomôžeme

2.10 EŠTE MUSÍM DOSTAŤ SVOJ BALÍČEK V STANOVENOM ČASOVOM RÁMCI. KOHO MÔŽEM KONTAKTOVAŤ?

Stav svojej zásielky môžete skontrolovať pomocou „Sledovať objednávku“ na adrese, aby ste zistili, prečo mohla byť oneskorená. Prípadne nám môžete poslať e-mail a my vám pomôžeme