Váš nákupný košík je prázdny
Nie, nemusíte. Kedykoľvek môžete nakupovať a platiť ako hosť.
Ak si u nás vytvoríte účet, umožní vám to objednávať bez toho, aby ste museli zadávať svoje údaje pri každom nákupe u nás. Môžete sa zaregistrovať hneď teraz, alebo môžete začať nakupovať a vytvoriť si účet predtým, ako zaplatíte na stránke nákupného košíka.
Kliknite na „Prihlásiť sa/Registrovať“ a následne na „Vytvoriť účet“ a vyplňte svoje osobné údaje.
Nakupujte požadované položky a pridajte ich do nákupného košíka. Po dokončení môžete prejsť do nákupného košíka a zaplatiť. Pred potvrdením nákupov a platby skontrolujte a uistite sa, že sú všetky informácie správne.
Podporujeme spôsob platby: Paypal
Po zadaní objednávky nemôžeme, žiaľ, zrušiť. To nám umožní efektívne zabaliť vaše objednávky a minimalizovať chyby. Pred zadaním objednávky sa odporúča skontrolovať.
Zadajte kód kupónu do poľa „Kód kupónu“ a kliknite na „Pridať“ na stránke nákupného košíka predtým, než budete pokračovať v pokladni. Upozorňujeme, že nemôžeme manuálne použiť kód kupónu na vašu objednávku, ak ste ho nezadali pri platbe. Pred potvrdením nákupu sa prosím uistite, že sú všetky informácie správne.
Po zadaní objednávky od nás dostanete e-mail s potvrdením, že vaše objednávky boli prijaté. Upozorňujeme však, že objednávky budú odoslané až po schválení vašej platby a overení fakturačnej a dodacej adresy. Prípadne si môžete skontrolovať stav svojej objednávky v časti „Môj účet“, ak ste registrovaný používateľ.
Všetky objednávky budú spracované do 2 pracovných dní, okrem víkendov a štátnych sviatkov.
Dodacia lehota "Slovenská pošta" je približne 12 – 15 pracovných dní, dodacia lehota "DHL" je približne 7 – 10 pracovných dní.
Sledovacie číslo vám pošleme e-mailom, zvyčajne po odoslaní vašej objednávky.
E-mailom vám pošleme sledovacie číslo, môžete ho použiť na kontrolu informácií o sledovaní položky na webovej lokalite expresného sledovania, ktorú poznáte, alebo na kontrolu informácií o vašej objednávke na našej webovej stránke >> Sledovanie objednávok
Bohužiaľ, po potvrdení objednávky nemôžeme presmerovať objednávky. Preto sa uistite, že ste uviedli správnu dodaciu adresu.
Ospravedlňujeme sa za zaslanie neúplnej objednávky. Kontaktujte náš tím starostlivosti o zákazníkov a my sa vám ozveme hneď, ako to bude možné.
Ospravedlňujeme sa, ak ste od nás dostali chybnú položku. Kontaktujte náš tím starostlivosti o zákazníkov so snímkou produktu a my sa vám ozveme hneď, ako to bude možné.
Ospravedlňujeme sa, že sme vám poslali nesprávnu položku. Kontaktujte náš tím starostlivosti o zákazníkov a my sa vám ozveme hneď, ako to bude možné.
Ak balík nedostanete do 30 dní, pošlite e-mail nášmu tímu starostlivosti o zákazníkov a my vám s tým pomôžeme
Stav svojej zásielky môžete skontrolovať pomocou „Sledovať objednávku“ na adrese, aby ste zistili, prečo mohla byť oneskorená. Prípadne nám môžete poslať e-mail a my vám pomôžeme