Pravidlá vrátenia tovaru a peňazí

1.O výmene alebo zrušení (žiadne náhrady ani vrátenie nie sú akceptované. Náhrady alebo vrátenie tovaru sú akceptované z nasledujúcich dôvodov.)

Všetky naše produkty sú vyrábané na mieru. Ak si želáte upraviť objednávku, kontaktujte nás čo najskôr. Nebudeme zodpovední za žiadne nesprávne informácie, ak nám ich neposkytnete do 24 hodín. Po 24 hodinách je vaša objednávka už zadaná do výroby a už ju nie je možné upravovať. Kupujúci preberajú všetky riziká pri výbere nesprávneho štýlu a veľkosti svojho nákupu, v tomto prípade nie je možné vrátenie ani vrátenie peňazí.
Stratené objednávky
Ak sa objednávka stratí pri preprave, pošleme vám na naše náklady náhradu. Bude vám poskytnuté sledovacie číslo, ktoré používame na určenie, či sa objednávka stratila počas prepravy alebo bola doručená.
Chyby v chýbajúcej adrese alebo nesprávna adresa doručenia
Ak sa vyskytnú nejaké chyby v chýbajúcej adrese alebo nám poskytnete nesprávnu dodaciu adresu vedúcu k neúspešnému doručeniu a vrátite nám ju, kontaktujte nás a problém vyriešime za vás.
Výmena (ak je to možné, náklady na spätnú dopravu znáša kupujúci.)
Ak ho potrebujete vymeniť za rovnaký tovar, pošlite nám email na [email protected] a tovar pošlite na:
291 Brighton Road, SOUTH CROYDON, London CR2 6EQ United Kingdom

2.O pravidlách vrátenia alebo výmeny (Neakceptujeme žiadne vrátenie peňazí ani vrátenie tovaru. Vrátenie peňazí alebo vrátenie tovaru sú akceptované z nasledujúcich dôvodov.)

Všetky produkty pred odoslaním prechádzajú kontrolou kvality – ale pre istotu si prečítajte nižšie!
Ak sa pri otvorení balíka vyskytne niektorý z nižšie uvedených problémov, dajte nám vedieť odfotením a e-mailom s číslom vašej objednávky.

Vytlačený obrázok nie je jasný.
Vytlačený obrázok nie je v strede košele.
Balík bol prijatý nesprávne oproti objednávke.
Poškodené dodaním: roztrhané, špinavé.
Objednávka nemá správnu veľkosť, farbu alebo štýl v porovnaní s objednávkou.
Ďalšie nami spôsobené chyby.

Ak má produkt, ktorý ste dostali, niektorý z vyššie uvedených problémov, kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu alebo webovej stránky s obrázkami chýb a číslom vašej objednávky. Po overení správnosti problému vám vrátime peniaze alebo vymeníme položku.
Chybné, poškodené, nesprávne odoslané položky, máte nárok na plnú náhradu alebo výmenu, ak sme vám poslali chybnú, poškodenú alebo nesprávne odoslanú položku. Ak sa domnievate, že vaša položka bola poškodená počas prepravy, musíte od doručovateľa získať dokumentáciu „Doklad o poškodení“, ktorá by mala byť súčasťou vráteného balíka.
Poznámka:
* Vrátenie tovaru je možné len vtedy, ak položka nebola použitá alebo vypraná a v rovnakom stave, v akom ste ju dostali.
* Nenesieme žiadnu zodpovednosť za veľkosť, ak sme to urobili ako vašu požiadavku. V prípade zaslania nesprávnej veľkosti v porovnaní s objednávkou sa budeme riadiť vyššie uvedenými zásadami.
DOPRAVA
Ak chcete vrátiť výrobok, mali by ste ho poslať na adresu:
291 Brighton Road, SOUTH CROYDON, London CR2 6EQ United Kingdom

3.Informácie o pravidlách pre vrátenie platby

Peniaze vám budú vrátené na rovnakú kreditnú kartu alebo pôvodný spôsob platby, ktorý ste použili pri objednávke. Keďže vrátenie peňazí je stornovaním vašej platby (peniaze vám budú vrátené do 72 hodín), môžeme ich poslať späť len rovnakým spôsobom, akým boli prijaté. Vrátenie platby týmto spôsobom je najrýchlejší a najbezpečnejší spôsob, ako získať vrátenie peňazí na ceste späť k vám.
Náklady na dopravu sú nevratné. Ak dostanete náhradu, náklady na spiatočnú dopravu budú odpočítané z vašej vrátenej platby. (Ak pošleme nesprávny tovar, vrátime vám plnú sumu.)
* Problémy s vrátením peňazí: Nižšie je uvedených niekoľko dôvodov, prečo dostanete plnú náhradu:
Duplicitná objednávka, jednu zrušíme a jednu vám vrátime (peniaze vám budú vrátené do 72 hodín).
Vaša položka (položky) nebola doručená do 30 dní alebo ste dostali poškodenú/chybnú položku (pozrite si podmienky v PRAVIDLÁCH VRÁTENIA), vopred vyriešime objednávky na výmenu a položky nemusíte vracať. Ak však stále chcete vrátiť peniaze, spracujeme kredit v obchode alebo vrátenie peňazí, keď od vás dostaneme vrátené položky.
Ak potrebujete objednávku vrátiť alebo vrátiť peniaze, pozorne si prečítajte nasledujúce pokyny

* Ako vrátiť svoje položky?
Krok 1: Ako sa vrátiť?
– Vrátené zásielky nám musia byť odoslané späť do 30 dní od dátumu doručenia balíka.
– Aby ste mali nárok na vrátenie, vaša položka musí byť nepoužitá a v rovnakom stave, v akom ste ju dostali. Taktiež musí byť v pôvodnom obale, ktorý je nenosený, nepoužitý, nepraný ani inak poškodený. Všetky originálne všité alebo zavesené štítky musia byť stále neporušené.
– Na dokončenie vrátenia požadujeme potvrdenie alebo doklad o kúpe. Budete zodpovední za zaplatenie vlastných nákladov na dopravu pri vrátení vašich položiek.
Krok 2: Naše spracovanie šeku.
– Keď dostaneme vašu vrátenú položku (položky), pošleme vám e-mail s upozornením, že sme ju dostali. O schválení alebo zamietnutí vašej refundácie vás budeme čo najskôr informovať. Spracovanie šeku si vyžaduje určitý čas na porovnanie a diskusiu s naším partnerom.
Potom bude vaša refundácia spracovaná. Spracovanie po ich vydaní trvá 1 až 2 pracovné dni a peniaze vám budú vrátené do 72 hodín.
– Ak vám ešte nebola vrátená platba, najskôr si znova skontrolujte svoj bankový účet. Potom kontaktujte spoločnosť, ktorá vydala vašu kreditnú kartu. Môže chvíľu trvať, kým bude vaša refundácia oficiálne odoslaná.
– Potom kontaktujte svoju banku. Pred odoslaním vrátenia peňazí často trvá určitý čas na spracovanie. Ak ste toto všetko urobili a stále vám neboli vrátené peniaze, kontaktujte nás na [email protected]